Dupa cum bine se stie, scopul oricarei afaceri este obtinerea de profit. Profitul este ceea ce rezulta dupa scaderea tuturor cheltuielilor din venitul total. Asadar, daca dorim marirea profitului avem doua solutii: diminuarea cheltuielilor si cresterea veniturilor.
Cea mai de seama calitate a francizei este cresterea clientelei si, implicit, a veniturilor, precum si scaderea cheltuielilor cu procente semnificative, de aproximativ 20% lunar. Acest procent creste odata cu marirea numarului membrilor din asociatie.
In prezent, o parte importanta din afacerile mondiale sunt realizate pe principiul franacizei sau concesionarii. Firme importante fuzioneaza pentru a deveni mai puternice. Care sunt motivatiile?
Este mult mai usor sa faci fata greutatilor pietei in echipa.
Se merge pe o reteta de succes deja probata si imbunatatita continuu.
Exista profit din prima clipa, marele beneficiu fiind experienta celor care sunt deja cei mai buni in domeniu.

Se face diferenta dintre profesionalism, experienta = profit si amatorism, tatonari = pierdere .
Clientul zilelor noastre este doritor de calitate cu un nivel din ce in ce mai ridicat, are asteptari tot mai mari si mai diverse. Ciufolici si-a castigat un binemeritat loc pe piata datorita grijii speciale acordate fiecarui client in parte, manifestata prin tratatiile si atmosfera din saloane, prin profesionalismul crescut al personalului si mijloacelor utilizate de acesta, prin folosirea de produse profesionale de un inalt nivel al calitatii, prin informarea constanta asupra serviciilor existente sau noi din saloane.
A avea un Salon Ciufolici inseamna a conduce o afacere de succes, atractiva, placuta si, mai ales, profitabila.

Daca acest proiect ti-a starnit interesul si doresti mai multe detalii, contacteaza-ne la adresa noastra de mail ciufolici@2plus2.ro